Alla inlägg den 10 november 2011

Av Siri - 10 november 2011 21:15

Konstigt att man kan vara så kär att det gör ont. Jag längtar så efter henne, att få vara i hennes famn och luta huvudet mot hennes bröst. Min puls blir lägre och jag kan andas ut. Hon är min glädje.

Av Siri - 10 november 2011 16:23

Det verkar finnas väldigt många unga tjejer som mår dåligt här på bloggplatsen. Nedstämdhet och en hel del som verkar ha problem med mat. Jag kan inte hjälpa att jag tycker synd om dem. Eller mer känner med dem. Jag skulle vilja krama om allesammans och säga att de är toppen och att man inte får vara så elak mot sig själv. Men det skulle väl inte hjälpa i alla fall. De flesta är ju så övertygade om att de inte har något värde. Men de har de ju.


Är det bara jag som tycker så eller är det någon annan som håller med? Ska vi krama om dem tillsammans?

Av Siri - 10 november 2011 13:39

Min flickvän skrev in sig på samma gym som jag för ett tag sedan. De frågade om vi var vänner eller systrar. Precis innan hade de stt oss kyssas och det verkar ju ganska ologiskt att då fråga om vi är syskon. Är folk verkligen så rädda eller försiktiga att de inte våga fråga två tjejer som kysser varandra om de är ihop. Bättre det än att fråga om man är syskon!


I alla fall så började vi träna igen efter att ha samlat på oss en massa sambokilon. Nu är jag sjuk och sitter i soffan och äter godis och hoppas att jag ska gå ner massor i vikt! =)



Fotoakuten.se

Presentation


Cést moi...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards