Alla inlägg den 9 november 2011

Av Siri - 9 november 2011 14:12

Riktigt såhär gick det inte till för mig. Men intressant dock.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13906772.ab


/Moi

Av Siri - 9 november 2011 13:54

Jag är 28 år gammal. Lesbisk. Proud of it. Egentligen inte så proud men jag står för det. Jag är mer stolt över hur smart jag är. Eller välberest. Eller att jag är ganska snygg trots att jag är lite mullig. Jag har snygga kläder också, om man gillar oversize. Jag är inte vänster, mer åt höger i så fall men vill kalla mig liberalist. Jag tycker att det är upp till var och en att göra det bästa med sitt liv.


Egentligen är jag inte lesbisk utan bi men är tillsammans med en tjej. Hon är yngre och coolare än mig. Jag är kär. Hon är ganska butch. Det är inte jag. Vi träffades för lite mer än ett år sedan och vi bor nu tillsammans.


Alla verkar tro att bara för man är tillsammans med någon av samma kön så brinner man för den saken. "För vår sak". jag anser mig inte ha någon sak, jag är den jag är och jag hoppas att folk respekterar mig för det. Det är självklart att det är så tycker jag, men så kanske inte alla tycker. jag förstår inte alls varför man skulle bli upprörd över vem jag ligger med och bor tillsammans med. Det gör ju ingen annan något ont? Eller?


/Moi

Presentation


Cést moi...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards