Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Mitt första inlägg

Av Siri - 9 november 2011 13:54

Jag är 28 år gammal. Lesbisk. Proud of it. Egentligen inte så proud men jag står för det. Jag är mer stolt över hur smart jag är. Eller välberest. Eller att jag är ganska snygg trots att jag är lite mullig. Jag har snygga kläder också, om man gillar oversize. Jag är inte vänster, mer åt höger i så fall men vill kalla mig liberalist. Jag tycker att det är upp till var och en att göra det bästa med sitt liv.


Egentligen är jag inte lesbisk utan bi men är tillsammans med en tjej. Hon är yngre och coolare än mig. Jag är kär. Hon är ganska butch. Det är inte jag. Vi träffades för lite mer än ett år sedan och vi bor nu tillsammans.


Alla verkar tro att bara för man är tillsammans med någon av samma kön så brinner man för den saken. "För vår sak". jag anser mig inte ha någon sak, jag är den jag är och jag hoppas att folk respekterar mig för det. Det är självklart att det är så tycker jag, men så kanske inte alla tycker. jag förstår inte alls varför man skulle bli upprörd över vem jag ligger med och bor tillsammans med. Det gör ju ingen annan något ont? Eller?


/Moi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Siri - 15 november 2011 15:46

På lördag ska vi se på den nya Twilightfilmen!!!! Det blir  jag och min tjej och min bästa kompis och vi ska ha en helhelg med tapas på fredagen och julmarknad på lördagen med Twilight på kvällen. Jag ser fram emot det så galet mycket! Jag kan ju doc...

Av Siri - 14 november 2011 10:27

Filmen går ut på att alla männsikor har en viss tid att leva, man kan deala sig till mer eller jobba sig till mer. Eller tjäla tid av andra. Rika har mer tid, eller rättare sagt så är man rik om man har mycket tid för valutan är tid. Man köper allt m...

Av Siri - 12 november 2011 12:50

Jag sitter ute på balkongen invirad i fyra filtar och dubbla mjukisbyxor. Det är ganska kallt såhär i november men solen lyser och jag älskar att vara ute. Jag har en psykologibok i knät och läser om makalösa medicinbolag. Totalt crazy vilka pengar d...

Av Siri - 11 november 2011 16:51

Fördriver för övrigt tid genom att spionera på mina ex på facebook. Givande. ...

Av Siri - 11 november 2011 16:48

... har det inte blivit något av. Tjejen jobbar och har gått till gymet nu och jag ligger och äter godis och har ångest. Varför käkar man så mycket skit när man tänker att man ska gå ner i vikt?! Jag är störd i huvudet. Uppenbarligen. ...

Presentation


Cést moi...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards